Yoga yoga yoooga

Jag älskar att yoga. Det är så allt i ett. Bra för hjärtat, för musklerna, för själen, för ryggen, för smidigheten. Jag tycker att yoga borde vara ett obligatoriskt inslag i skolan och förskola. På min sons förskola ( gud förbjude den som säger dagis!) har de ibland yoga och barnen älskar det.

Jag går på kundalin yoga hos Janne Spetz och då är det både yogaklass och sångmeditation. Nyhet för denna termin är att det är också spelas på gong och det gör att avslappningen blir ännu mer effektiv. Även om effektivitet och yoga kanske inte är något man brukar mixa.

Janne Spetz spelar gong.jpg

Janne Spetz spelar gong på Hart and Hand

Vill du också yoga med oss tror jag att det finns platser kvar.

Kundaliniyoga onsdagar 17:15-18:40 eller 19:00-20:40 ( då yogar jag) på Hart and Hand, Allhelgonagatan 5 , Skanstull.

 Kolla med Janne: jannespetz@gmail.com eller 0707 – 64 45 30

Det här inlägget postades i Stress, Yoga och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

